Starostka Hebnarová čelí tiché vzpouře uvnitř své ODS

Kroměřížská starostka Daniela Hebnarová začíná být části své strany nepohodlná.
Podle několika nezávislých zdrojů právě ustála pokus sesadit ji z pozice předsedkyně oblastní neboli okresní organizace ODS.
V čele opozice vůči ní je podle informací Kroměřížana místopředseda kroměřížské ODS Jiří Němec, který má podporu dalšího místopředsedy, podnikatele Petra Klára.
Oblastní sněm ODS za okres Kroměříž se koná v pondělí 12. března. Okresní ODS na něm má nominovat kandidáty do patnáctičlenné regionální neboli krajské rady ODS. Část kroměřížské ODS chtěla zřejmě Hebnarovou už na tomto pondělním sněmu sesadit z její funkce předsedkyně oblastní ODS.
Na přímý dotaz Kroměřížana, zda k takovému pokusu skutečně došlo, a zda za ním stál Jiří Němec, starostka odpověděla: „Některé informace asi pronikly na veřejnost. Já to nepopírám, ani to nepotvrdím.“
O tiché vzpouře proti Hebnarové se ale šušká i v ODS mimo Kroměříž. „Ke mně se to taky z neformálních zdrojů doneslo,“ řekl Kroměřížanovi pod podmínkou anonymity jeden vysoce postavený činitel oblastní ODS.
Na dotaz, zda se pokusí Hebnarovou na oblastním sněmu zbavit předsednictví oblasti, odpověděl Sám Němec, že „funkční období je dvouleté a volby do oblasti byly před rokem.“
Hebnarová upozornila, že její odvolání uprostřed mandátu by sice bylo „velmi nestandardní“, stanovy ho ale umožňují. „Kdokoliv může být kdykoliv odvolán, pokud se na tom shodne členská základna z důvodů, které považuje za důležité. Já věřím, že naše členská základna tyto důvody nemá,“ sdělila Hebnarová.
Němec celou věc zlehčuje jako dezinformaci. „Co se dočtu v novinách nebo tady na těch vašich Kroměřížanech, tomu přikládám minimum. Takové různé úvahy a záměry můžou kolovat,“ řekl.
Připustil ale zároveň, že o post předsedy okresní ODS, který dnes zastává Hebnarová, v budoucnu usilovat chce.
„Že se uvažuje dopředu, že by taková situace mohla legálně vzniknout, to není nic nepřirozeného. Je to hodně předčasné, jsem ale jedním z matadorů, kteří se v tom pohybují už od roku 1989, nepochybně mám nějaké zkušenosti,“ řekl Němec.
Na pondělním sněmu tak podle všeho starostka Hebnarová předsednictví oblastní ODS neztratí. „Předsedkyní jsem já a zatím stojím na pozici, do které jsem byla zvolena. Můj mandát končí až v roce 2013,“ řekla.
Mnohé indicie však svědčí o tom, že ODS chce Hebnarovou skutečně přinejmenším oslabit.
V Kroměříži zatím svou pozici ustála. Oproti starostce nepopulární Němec je tady na ni slabý a ODS sama si uvědomuje, že v Kroměříži nemá nikoho, kdo by zajistil tolik hlasů, jako právě Hebnarová.
Na okrese to však je už jiné. Tam nad ní podle informací Kroměřížana vykonává jakýsi dohled duo Pavel Svoboda – Tomáš Šimčík. Pozice této dvojice je jak se zdá dosud velmi pevná, navzdory tomu, že poslanec Svoboda nedávno čelil ostré kritice za svůj návrh loterijního zákona, který šel nepokrytě na ruku lobby hazardního průmyslu, zatímco náměstka ministra zemědělství Šimčíka vyšetřuje protikorupční policie.
Tito dva Holešované se prý snaží Hebnarovou řídit už několik let. „Pořád jí vytýkají, že neplní úkoly, v poslední době i to, že není schopná sehnat peníze na volby, což je nesmysl,“ řekla pod podmínkou zachování anonymity jedna z jejich zastánkyň z kroměřížské buňky ODS.
Další nebezpečí se vynořilo z kraje. Hebnarová je na třetím místě kandidátky do krajských voleb, otázkou však je, jestli tam zůstane.
Jestliže se totiž prosadí návrh, že k přeskočení kandidáta kroužkováním nebude třeba deset, ale jen pět procent hlasů, může se stát, že Hebnarová „přeskočí“ i krajského lídra a hejtmanova náměstka Libora Lukáše. To prý na kraji vyvolalo paniku a další tlak na oslabení pozice kroměřížské starostky.
Hebnarová se už podle informací Kroměřížana chtěla jednu chvíli vzdát, pak si však otestovala svou podporu v místní organizaci v Kroměříži. Když uspěla, rozhodla se pokračovat.
Čeká ji ale ještě jeden tvrdý test. Proslýchá se totiž, že se chystá odvolat významného člena ODS Petra Dvořáčka z postu ředitele Správy majetku města Kroměříže. Pokud to neudělá, bude to chápáno jako slabost, protože hospodaření správy majetku údajně skončilo velkým schodkem. Pokud Dvořáčka odvolá, snese se na ni naopak kritika, že nepodržela spolustraníka, což by jí mohlo zlomit vaz.

Chcete-li vložit komentář, musíte být přihlášen.
Případně se můžete zaregistrovat.

Komentáře

22. 09. 2014 10:42 | Lada
Presne tak, soucasne vedeni radnice je mimo realitu a zaspalo dobu. Bylo zvoleno tak,aby se s vedenim dalo manipulovat - vyhrala CSSD a starostka je z ODS...proc asi ? Chce to neokoukane tvare, novou krev, proste ten kdo ma tah na branku a to soucasne velke strany nenabizi, navic hrozi skoro 100%, ze si zase uvari koalici mezi sebou a pojede se dale "ja na brachu, bracha na me", o trafikantech Mgr.Sedlacek a spol ani nemluve....Snad to vetsina obyvatel vi a bude podle toho volit.
21. 09. 2014 12:35 | Jarda1
Zuzano, a zeptám se typickou otázkou otce-zakladatele starostčiny strany: A Vy jste kdo, že víte, že vyjadřujete pocity většiny obyvatel Kroměříže?
21. 09. 2014 08:25 | Zuzana
Moc mne mrzí tyto strANICKÉ INTRIKY, PROTOŽE VĚTŠINA OBYVATEL kROMĚŘÍŽE POVAŽUJE STAROSTKU hEBNAROVOU ZA SCHOPNOU POLITIČKU.
28. 03. 2012 18:28 | Jirka

K ing. Komínek-je to pouze Vaše dedukce co píšete za bláboly a konkretizujete něčí identitu. Děkuji vám za Váš názor.
28. 03. 2012 18:17 | A.

pro p. Petra Komínka- add acta.
28. 03. 2012 17:37 | Petr Kominek

Och Jirko, jak jste vtipný a spravedlivý, nebo mám snad říkat Oto K. Tak já Vám již nestačím, je tu můj bratr. Pokud Vy nemáte co lidem říct a nikdo s Vámi nemluví, potom o Vás ani nikdo neví a nepoznává Vás na ulici. Jestli si pomažu hlavu a přestanu diskutovat nechejte laskavě na mně. Žádné mindráky nevlastním, ale z Vašich příspěvků jich tady vypadává řada. K tématu tohoto článku jste zatím neřekl nic, ale víte přesně co má kdo dělat, závidím Vám Vaši spravedlivost a obrovský rozhled a znalosti, zkuste nás s nimi seznámit, třeba se potom také proslavíte a budou Vás lidé na ulici poznávat a třeba s Vámi i pohovoří.
27. 03. 2012 22:03 | A.

K p. staostce Hebnarové a ing. Dvořáčkovi- nevstoupíš dvakrát do stejné řeky praví přísloví. co se dalo čekat p.ing.D. skončil jak skončil na postu starosty a dostal "trafiku" tam za svého působení vznikl renonc asi 3 mega. S tím se nedá nic jiného dělat , jenm to že brzy ve své funkci skončí.
27. 03. 2012 21:43 | Jirka

pro Petr ing. Komínek,co jste čekal vy jste téměř "bohovný! občané vás poznavájí na ulici a diskutují jak to děláte dobře pro blaho Města, všechno kritizujete a napadáte jak je to vše špatně jen Vy máte svoji,pravdu všechno víte a znáte zdejší poměry. Ještě že máte k dispozici Plátek p. Janouškové kde si vyléváte svoje "mindráky" nikdo jiný by vám to asi nezveřejnil (ani p.Toman)Pomažte si Vaši hlavu medem a přestaťe diskuovat, není to o níčem poučte se z Vašeho bratra, možná je tochu chytřejší, nebo mazanější i když nemá žádný titul.
27. 03. 2012 20:58 | Petr Kominek

A opět Jirka, to jsem se načekal než jste mne zase napadl. Nu což, nevím kdo pochybuje o mých kvalitách, ani po tom nepátrám, píšu články, protože mne potkávají občané města a žádají mne o pomoc či aspoň zveřejnění problému, s Vámi asi nikdo nemluví, protože z Vás mluví jen zloba a zášť, nevím sice co jsem Vám udělal, ale ani mne to nějak zvlášť netrápí. Řada lidí mi již za moje články poděkovala a žádají si další, takže kvůli Vám s tím určitě nepřestanu. Znám ÚP města KM, často s ním pracuji, ale architektura města nesouvisí pouze s ÚP, musíte do ní vnést také jisté odborné znalosti, nadhled a cítění pro architerturu samotnou. Nikdy jsem neprojevil sebemenší chuť stát se městským architektem a ani po tom netoužím a Radce to nezávidím a co se týká Městské policie, myslím, že mne to ani nenapadlo a nevidím nejmenší důvod, proč bych měl usilovat o post hlavního strážníka, tak se jmenuje funkce, ve které pan Skřebský končí, tak jen pro pořádek, aby jste mohl projevit zájem Vy. A jestli se mi něco povedlo, já myslím, že ano, ale to nechám na občanech, se kterými mluvím osobně a ne s anonymy, s těmi se nebavím, na ty pouze reaguji zde.
27. 03. 2012 20:00 | jirka

pane ing, Komínku kdo pochybuje o vašich kvatitách, škoda mluvit, do všeho mluvíte, píšete články atd. a jaký máte výsledek?Nulový.A propos nikdy beříkej nikdy, stará pravda- Vy znáte územní plán Města, tak napovězte neznalým jak to má ve Městě vypadat, nechtěl by jste dělat městského architekta spolu s p. ing, arch. Vraníkovou, nebo také Šéfa městské policie?Brzy bude volné. Teoretické předpoklady i praxi by jste snad měl.
27. 03. 2012 18:39 | Petr Kominek

A: nikdy jsem zde kvality paní Šimůnkové či Knapkové nezmiňoval, i když o jejích znalostech územního plánu a jeho zásad si dovoluji pochybovat.
27. 03. 2012 08:34 | A.

Komínek, Korzár, p. ing. Knapková je velmi inteligentní a abiciozní žena, jestli je členkou ODS není podstatné. Má na to aby byla tam kde dnes je, stejně jako p. ing. Šimůnková.
26. 03. 2012 16:29 | Petr Kominek

Korzár: pokud jste o tom přesvědčen, není důvod s Vámi o tom diskutovat, někdo jinou pravdu než tu svoji nechce slyšet. O politice si iluze nedělám, trošku se v ní pohybuji i když jen v té komunální již řadu let, ale nechtějte mne prosím, učit věřit či nevěřit lidem, kteří mi podávají informace a já o nich vím, že jsou spolehliví.
25. 03. 2012 06:15 | Korzár

Petr Komínek: To, co jste podal se spoustou omáčky, je pořád ten samý flák masa. Ta metoda může být formulována sebekulantněji, sebevěkovitějším "rétorem". Podstata ale zůstane stejná: tichá vzpoura proti starostce. Nehodnotím motivy, taková je politika. Ale nazývejme věci pravými jmény..
23. 03. 2012 17:03 | Petr Kominek

Nemám ve zvyku napsat příspěvek, aniž bych si prověřil veškeré dostupné informace. V případě příspěvků pod výše uvedeným článkem se mi to však stalo a to bych teď rád uvedl na správnou míru. Dnes jsem se setkal s člověkem, který je členem ODS, je pro mne velmi důvěryhodným a rozšířil moje obzory o skutečnostech uvedených ve zde publikovaném článku. Návrh pana Petra Klára na odstoupení paní Hebnarové z vedoucí funkce v oblastní radě nebyl dán tak, jak bylo uvedeno. Formulace byla podstatně jiná a to je důležité. Bylo jí pouze navrženo, aby zvážila setrvání ve všech funkcích, které zastává, protože s blížícími se volbami bude úkolů a problémů na jednoho člověka opravdu hodně a její čas je více než vzácný. Také navrhl, aby Jiří Němec byl tím člověkem, který ji nahradí. Je zkušený rétor, má „na to věk“ a může řadu úkolů zastat. Souhlasil, diskuse byla vedena a nakonec to dopadlo tak, jak to dopadlo. Kritika se strhla na hlavu pana Jiřího Němce přesto, že se sám do žádné funkce nehlásil, ale byl navržen panem Petrem Klárem. Volba Petra Klára do regionální rady byla jednomyslná a nedošlo tedy k přetahování hlasů, nebo k těsnému výsledku. Pan Klár, pokud bude paní Hebnarová zvolena z 3. místa kandidátky do krajského zastupitelstva, bude s ní tvořit v regionální radě ODS silný tandem. Nedošlo tedy k žádné tiché vzpouře nebo snad k názorovému či ideologickému rozkladu kroměřížské ODS. Dle dalšího sdělení pan Petr Klár již dnes považuje svůj návrh za poněkud nešťastný a rozhodně se distancuje od tvrzení, že by on a pan Jiří Němec jakkoliv „šli“ proti paní Hebnarové. Ve světle skutečností, které jsem zjistil, jsem uznal za vhodné podat toto vysvětlení a uvést vše na správnou míru.
20. 03. 2012 02:20 | Ivana

Chci jeste dodat k minulemu psani, ze pan ing. Knapek byl aktivnim komunistou az do revoluce, opet jsou vsichni u moci
16. 03. 2012 13:41 | Petr Kominek

Pro Ivanu: prosím Vás, udělejte něco s tím počítačem, bez těch čárek a háčků se to nedá číst.
Díky. Jinak ale znalosti o místních lidech máte, to se cení.
16. 03. 2012 02:32 | Ivana

Panove, pan Nemec je zdatny predevsim v tom, aby se kdykoliv a jakkoliv zviditelnil, jeste na konci roku 1989 by kandidatem KSC na Silu Kromerit, bohuzel jej nestihnuli prijmout, zacal svou karieru v devadesatych letech v ODS, kde vsechny omracuje svou retorikou. Pan Klar je v ODS velmi kratkou dobu, jak je videt, penize maji velkou moc. Mladi se nejdrive zbavili rivala Dvoracka a Sedlacka,meli dojem,ze pani Hebnarova jim pujde na ruku. Pan Simcik v roli ministerskeho namestka stihnul jmenovat sefem pozemkoveho uradu ing. Knapka, ktery o problematice pozemkoveho uradu nevi nic, pracoval drive a v posledni dobe v Magnetonu, ale pani Knapkova je zastupitelkou Mesta. Svakr pana Simcika mu dela zastupce. Co se stalo s mistni ODS je hruza.
15. 03. 2012 14:59 | topkám

Ono by pomohlo zajít na stránky ODS a podívat se na složení těch jejich orgánů. Ale ty stránky nejdou otevřít. Nevím jak dlouho, ale minimálně týden to bude.
15. 03. 2012 13:48 | Korzár

W & Doctor: Díky za informace "zevnitř".. Uznávám, že "nezavnímal jsem" je ilustrativní politický žargon, ale češtinářsky hergot silné kafe :-) Ale jinak vážně díky za věcné diskusní příspěvky. Nemůžete nám říct, jestli někdo z Kroměříže nemá šanci na místopředsednictví v regionu? Kdo bude místopředsedou za kroměřížskou olast. A co ta funkce vlastně obnáší?
15. 03. 2012 13:42 | Q

Alois Novotný: Vy nerozumíte spoustě věcem. Například sčítání.
15. 03. 2012 13:35 | Alois Novotný

Kvéé, topinka a spol: Máte pravdu, jsem politováníhodný. Lituju se, že jsem tady ztratil hodně času pročítáním přípěvků ve VAŠÍ diskusi. Trvalo mi dlouho, než mi došlo, že většinu textu tady vytvoří pět jedinců pod různými přezdívkami, kteří ve své absulutní genialitě rozumí naprosto všemu. Směšné, ubohé.
Můžete slavit, nestojíte mi za to, abych se vámi dále zabýval.
P.S.: a když čtu text od "doktor", tak zjišťuji, že už přestávám rozumět česky. Boha, co to znamená: " Nezavnímal jsem však od nikoho,.....".?!
15. 03. 2012 13:26 | w

Kdo ví, tak se ptát nemusí. zvolení předsedové oblastí se účastní zasedání regionální rady ODS z titulu své funkce :-)
15. 03. 2012 12:45 | doktor

Mluví se tu o tom, že Klár vyšoupl Hebnarovou z postu člena regionální rady ODS. Nezavnímal jsem však od nikoho, že by se zeptal pani Hebnarové jestli o to místo usilovala. Zdá se mi, že většina o situaci v ODS jen spekuluje a předkládá informace ze zdrojů, které nemůže sděli.
15. 03. 2012 12:01 | Petr Kominek

Pro W: to je sice hezké, ale Klára již z rady nikdo nedostane, takže to mi připadne podivný důvod na nenominování paní Hebnarové. A jak dopadnou volby se uvidí, i když ano, ta pozice ji nahrává reálné zvolení.
15. 03. 2012 08:39 | w

Chtěl bych jenom upozornit některé diskutující, že členem regionální rady ODS se stává automaticky každý za ODS zvolený krajský zastupitel po celou dobu trvání mandátu. Vzhledem k pozici Daniely Hebnarové na krajské kandidátce lze tvrdit, že bude v regionální radě ODS po krajských volbách minimálně čtyři roky, což určitě neznamená oslabení její pozice v ODS ba naopak.
14. 03. 2012 22:41 | Q

Alois: Sice jsem vás chtěl nadále ignorovat, ale nebudu. Souhlasím plně s topkámem, jste opravdu hodný politování.
14. 03. 2012 19:20 | Alois Novotný

top(in)kam: Vy nejste spokojený, bobši, pokud si alespoň jednou denně do někoho nezaryjete, že? Něco jsem Vám psal o zmiňování mého jména....
14. 03. 2012 19:20 | Korzár

Nerad bych se mýlil, ale myslím, že přinejmenším tady to v ODS chodí právě tak, že si tyto funkce nekumulují. Že si je mezi sebe dělí na způsob: ty seš v oblasti, já pudu do regionu. Že zkrátka není zvykem, aby ten, kdo je předsedou oblastní rady (Hebnarová) přibíral funkce výš. Ale i kdyby to tak bylo, a já nevylučuju, že se mýlím, pak se opravdu člověk těžko zbavuje dojmu, že se pan Klár svezl paní starostce po zádech směrem vzhůru. Ale to je politika, umění možného, asi se je těžko čemu divit.
14. 03. 2012 19:09 | topkám

Pane Novotný, Vy jste opravdu hodný politování.
14. 03. 2012 18:17 | Alois Novotný

topkam - neblbne. A měl jsem chvíli radost, že je topkam po obědě natolik společensky unavený, že už blábolí a nedokáže se ani pořádně podepsat.
14. 03. 2012 16:55 | Petr Kominek

Přeskočením starostky jsem měl na mysli pomyslné přeskočení, v každém případě jsem to již řekl několika lidem a nestačím se divit jaké reakce slyším. Myslím, že se kroměřížská ODS tímto krokem, pokud budou takto pokračovat v komunálních volbách v roce 2014, řítí do mírně řečeno záhuby. Ať je to jak chce, starostka měla být v krajské radě a to je bez debat, Klár ani Němec tam nemají co dělat, silně to začíná zavánět velrybáři.
14. 03. 2012 14:29 | Leopold Nikl

Jó, tak to nevím, jak to u nich chodí.
14. 03. 2012 14:09 | Petr Pálka

Dotaz pro pana Leopolda. Oni spolu soupeřili o to místo anebo se na sportovním plese v pátek nebo někdy jindy domluvili, kdo z nich tam půjde.
14. 03. 2012 13:21 | topkám

Hele, už zase blbne.
14. 03. 2012 12:35 | topikám

Petr Pálka. Že by přece jen? : "Kdo se cítí ten se vtípí ??"
ad L. Nikl. máte pravdu, není
14. 03. 2012 12:22 | Leopold Nikl

Jo, abych nezapomněl: Jiří Němec naopak v krajské radě ODS je, nově už ale navržen není.
14. 03. 2012 11:32 | Leopold Nikl

Petr Komínek: Hebnarová v krajské radě ODS není, Klár ji tedy nepřeskočil.
14. 03. 2012 11:06 | topkám

Připojuji se, taky klikám.
14. 03. 2012 10:52 | Korzár

Vít Kroutil: Kde je tu tlačítko "palec nahoru"? Tímto na něj klikám :-)
14. 03. 2012 09:26 | Petr Kominek

Takže místo Hebnarové Klár, opět se ukazuje kudy jdou cesty modrých, přes peníze, jinak by nemohl podnikatel, který se politicky vůbec neprojevuje přeskočit starostku 2. největšího města v kraji. Takže teď se aspoň potvrdilo, že strany by se měli jmenovat jinak, podle lidí, kteří za nimi stojí.
14. 03. 2012 09:19 | Vít Kroutil

Kájínek: Zamyslel jste se někdy nad tím, jestli náhodou nemůže existovat více lidí stejného jména? To jen tak pro začátek...
14. 03. 2012 09:01 | Korzár

Leopold Nikl: No, možná už má pan Šimčík sbaleno. Ručník, kartáček a tak.. Ačkoliv..
14. 03. 2012 08:55 | Leopold Nikl

Omlouvám se za zpoždění. Nicméně do regionální (krajské) rady ODS kroměřížská oblastní (okresní) organizace navrhuje jako předsedu Libora Lukáše, který je i současným předsedou, na místopředsedu Zdeňka Janalíka (starostu Holešova). Tady je zajímavé, že je to jaksi na úkor Tomáše Šimčíka, který letos nekandidoval. Jako členové rady jsou navrženi starosta Hulína Roman Hoza a podnikatel a místopředseda kroměřížské městské buňky ODS Petr Klár. To vše musí ještě potvrdit regionální sněm 24. března.
14. 03. 2012 07:47 | Petr Pálka

Na anonyma, pokud vede osobní útok, reagovat nebudu ani odplivnutím.
13. 03. 2012 23:28 | Kájínek

Tak se nám tu rýsuje nová radniční garnitura, která, se mi zdá, rozumí naprosto, ale naprosto všemu. Tu cestičku si někteří její aktéři trpělivě prošlapávali, že pane P? : tu chvíli sympatiemi k oranžovým socdem, tu pak přes lidovce (kteří mají tradičně slušné pozice a možná jednou ještě ukáží zač je toho loket). Když jde o "naši (moji)" věc, jsme přeci kamarádi se všemi, jsme v kdejakém spolku, komisi a jiné podobné srandě. A hlavně, musíme ostatním kázat vodu ... Jsem zvědavý, kdo se chytne za nooos!
13. 03. 2012 21:29 | Petr Pálka

Leopolde, nenechte se prosit, měla některá z dam ohledně nominace ostřejší lokty, nežli ostatní dámy? Nebo se snad prosadil nějaký pán? To by bylo velmi překvapující.
13. 03. 2012 19:42 | Q

hmm, moc pěkné.
Takže zpět.
Ví už někdo, kdo byl nominován do té krajské rady ODS?

13. 03. 2012 19:19 | Alois Novotný

oprava: ne "současnost" ale "skutečnost"
13. 03. 2012 19:16 | Alois Novotný

Pane Kroutile, jako redakce jistě víte, jakým způsobem tady pánové zametli s panem Závodným, a jako redakce víte, že pan Závodný byl kdokoliv, jen ne Alois Novotný.
A můžu vám slíbit, že tady končím. To jen v případě, že nebudu zmiňován kdykoliv, když se tady objeví příspěvek někoho, kdo s vámi nebude souhlasit - jako třeba viz dole příspěvek od"současnost" a reakce od "korzár".
13. 03. 2012 19:00 | topkám

Pane Novotný (etc.), už se konečně vzpamatujte. Pořád melete, že Vás sem nikdo nepusgtí a přitom jte tady furt. Dokonce v několika vydáních. Tak o co Vám k čertu jde?
13. 03. 2012 18:54 | Vít Kroutil

Pane Alois, nic ve zlém, ale akorát si tu stěžujete nebo útočíte - nic jiného jste zde zatím bohužel nepředvedl. Do diskuze kdokoli, kdykoli a s jakýmkoli názorem vstoupit evidentně může, což dokazuje už to, že se zde objevují i vaše příspěvky. Na druhou stranu vám nikdo nemůže zaručit, že tu s vámi všichni budou souhlasit. Já nevím co si představujete že by měla rekace dělat. Pofoukat vám bebínko? Prosím nesnažte se tu stavět do role nějakého utiskovaného, zvláště potom co jste tu předvedl za cirkus s těmi vašemi přezdívkami.
13. 03. 2012 18:44 | Alois Novotný

Ja! Zum befehl, herr feldkurat!
Na rozdíl od vás se nebojím používat své pravé jméno (jak moje okolí ví). Vaše falešné, vybrané zřejmě ze Švejka, je vaše nomen omen....
13. 03. 2012 18:34 | Alois Novotný

Ještě doplnění. Na jiném místě jsem uvedl: "Oni si vystačí sami. Tady ta různá směšná písmenka a postavičky z filmů a knížek sem nikoho jiného nepustí".
Přeháním? V diskusi pod tímto článkem se z nich stali odborníci na komunální politiku. A to tak kovaní, že od nich pochází zhruba 70% příspěvků.........zatím........
13. 03. 2012 18:30 | Katz

Vážený pane „Aloisi Novotný“, „aloisi“, „Jano“, „Martine“, „Katzi (falešný)“ nebo kdo vlastně jste: budu docela rád, když mne ve svých úvahách zcela vynecháte. Děkuji!
13. 03. 2012 18:02 | Alois Novotný

K výpadu q vůči mě:
Q a spol. jsou ti , kdo tady narušují jakoukoliv rozumnou diskusi. Ne já. Mělo by být základním zájmem redakce, aby do diskuse mohl vstoupit KDOKOLIV, KDYKOLIV a s JAKÝMKOLIV názorem. Aniž by se musel bát, že bude seřván, zesměšněn a z diskuse vyštěkán, jak už zde několikrát předvedla zde šéfující smečka agresivních jedinců jako jsou topkám, q, korzár, katz apod.
Ale redakce mlčí a já se obávám, že právě tito pánové redakci tvoří (společně např. s panem Kroutilem) nebo k ní mají velmi blízko.
13. 03. 2012 16:51 | Petr Pálka

Tak která z dam, Leopolde, nakonec měla nejostřejší lokty.
13. 03. 2012 16:08 | Korzár

Leopold Nikl: A co tam teda vyschůzovali? Měli se tam nominovat kandidáti do krajské rady ODS. Ví se už, kdo to je?
13. 03. 2012 15:18 | Leopold Nikl

Daniela Hebnarová zůstává předsedkyní oblastní rady i po pondělním oblastním sněmu.
13. 03. 2012 13:28 | Q

topkám: vypadá to, jako kdyby jedinou snahou aloisova brain teamu bylo narušit zde jakoukoliv diskusi. Musím uznat, že se mu to částečně i daří. I když, pravda, za nemalých obětí. :-)))
13. 03. 2012 12:49 | Korzár

Pánové, zakopejme ty naše sekyrky a zkusme k věci...
13. 03. 2012 12:37 | topkám

Ale pane Novotný, nějak Vám dochází dech. Já nejsem vy, vy nejste já... Víte vůbec ještě, čí jste?
13. 03. 2012 12:20 | Alois Novotný

Tak dobře. Kolega mě upozornil, že jsem opět vláčen v plkárně na kromje-říz-janovi. Děkuji tedy osobám pod nicky "skutečnost" a "neťopkám", že se nebály vyjádřit svůj názor na zde usídlenou smečku blábolistů. Jeň houšť. Připojte se i vy ostatní, kterým tito mudrlanti už lezou krkem. A klidně se podepište jako alois nebo alois novotný. Mudrlantům to bude stejně jedno.
pro"skutečnost" a "neťopkám" : já vím, že nejsem vy, vy víte, že nejste já.To stačí. Je zbytečné jim to rozmlouvat v jejich přízemní podezřívavosti. Ostudu si už dělají sami.
13. 03. 2012 12:18 | Korzár

Zpět k věci. Úryvek z dnešního blogu Jana Paynea: "Kdesi ve skrytých zákoutích stranických sekretariátů se rozhodne o tom, kdo má šanci povýšit v rámci stranické hierarchie s tím, že takový člověk musí být po zuby loajální k těm, kteří jsou již na vršku. Když někdo není a snažil by se jen kritizovat je, toho sejmou: rozpředli k tomu účelu sítě různých vazeb (vesměs korupční povahy) směrem dolů k jednotlivým místním sdružením a v případě nutnosti sejmou kohokoliv. Pak se klidně odehrají volby a "nešťastník" i navzdory tomu, že by měl všechny předpoklady voliče získat, padne. Přesně z těchto důvodů strany předvádějí veřejnosti tupé maškary místo vzdělaných a charakterních osobností - osobnosti prostě díky svému systému žádné nemají. Pak již klidně putinovsky předstírají demokracii a dělají si s námi, co chtějí."
13. 03. 2012 12:08 | topkám

netˇopkám: Vy dnes jdete na noční?
13. 03. 2012 11:45 | netˇopkám

topkám alias Kroměřížan, Korzár, Pálka a spol. :
zdravím! pěkná zábava, co? a v pracovní době
13. 03. 2012 10:44 | topkám

Skutečnost: To ale trvalo. Ale zato ta razance! I když, v tom chvatu a vzteku trošičku zmatené. Jak může být něco zároveň nic neříkající a urážlivé? Prosím o vysvětlení a předem za ně děkuji.
13. 03. 2012 10:37 | Korzár

Vítejte zpět Aloisi, Karle atd.. Stýskalo se nám.
13. 03. 2012 10:01 | skutečnost

k článku starostka Hebnarová... Je to opravdová žumpa - lépe nemohl vaše hloupé, nic neříkající a urážlivé komentáře kterýsi z diskutujících vystihnout. Styďte se.
13. 03. 2012 09:01 | Korzár

Petr Pálka: Lítost není polehčující okolnost. Odsuzujete se k ukamenování blbými žertíčky: Myju si ruce :-)
13. 03. 2012 08:50 | Petr Pálka

Provinil jsem se nedovtipností, má vina, má veliká vina...
13. 03. 2012 08:43 | vzpomínka

K Petr Pálka: Q celkem vtipně glosoval, že před cca 2.000 lety v Judsku ... Nu a o 2.000 let později v Kroměříži.
13. 03. 2012 08:39 | Petr Pálka

Ke Q: Kdy to tady už s Pilátem bylo? O čem mluvíte?
13. 03. 2012 01:46 | Q

vzpomínka: Jestli tomu dobře rozumím, za všechno může Pilát. To už tady jednou bylo, ne? A i tehdy by pravděpodobně běžely jinak další věci...
13. 03. 2012 00:35 | vzpomínka

topkám: Dostal-li tehdy Dvořáček nejvíce hlasů a naopak nedostal-li Malý nejvíce hlasů, pak se stalo něco jiného. Dvořáček měl na ten post nárok z vůle voličů a Sedláček z vůle svých straníků, zatímco Malý respektoval vůli straníků a nikoli voličů. Dvořáček tehdy jako jediný kandidát ze všech kandidát vysoce překročil 3.000 hlasů, Sedláčka přeskočili ještě Dvořáková, Lžičař a Žárský. Problém byl tehdy v panu Pilátovi, který se následně ostudně otočil zády k voličům, když se nestal starostou a podal rezignaci na madát zastupiele. Ve zkratce: Odmítl jít dělat Sedláčkovi místostarostu, ačkoli Pilát s lidovci tehdy získali jen pět mandátů oproti 8 ODS. Pokud by s tím souhlasil, což tehdy ODS samozřejmě chtěla, vypadala by radnice poněkud - byť ne výrazně - jinak. A pravděpodobně by jinak i běžely další věci.
13. 03. 2012 00:03 | Sandokan

topkám: Jistě, kdo jiný by se o recyklaci postarat spíš, než Technické služby, které mají recyklaci odpadu v kompetenci :). Ale abychom nezapomněli, ředitele, jenž je recyklovaným komunistou, si tam dosadila ČSSD. Velká koalice je vynález k nezaplacení.
12. 03. 2012 23:40 | Jarda

Idealismem také hýřil jeden ze dvou MUDr.ů zvolených na kandidátce jedné pravicové strany, který říkal, že nikdy nebudou podporovat žádnou jinou koalice než středopravou. Za několik se ta druhá MUDr., které nevyšel senát, přidala ke koalici a je radní.
12. 03. 2012 23:34 | Jarda

topkám: dva takové subjekty se i našly. Jedni byli nepřijatelní už od začátku (nemyslím tím tu partu honosící se tituly RSDr.) a druzí, že se s nimi spojili a také s vedením radnice za takovéhoto složení nechtěli mít i přes tlak některých "zasloužilých" členů nic společného - dnes jsou oba subjekty hodně početně slabou opozicí ...
12. 03. 2012 23:28 | topkám

Jenom pro upřesnění, ta vítězná lékařka, to je bezpochyby ta Sehnalová, že. No, nikdo jiný to být nemohl. Ale už dřív se něco takového stalo, i když naopak. A to v ODS. Lídrem kandidátky byl Sedláček, ale nejvíc preferenčních hlasů dostal Dvořáček. Argumentoval po volbách ve smyslu o hlasu lidu jakožto božím, a vskutku - stal se starostou. Nyní patrně skončí i jako správce majetku města a jeho kompetence převezme Sedláček. Jsme tady svědky jakési recyklace recyklace.
12. 03. 2012 22:59 | topkám

Korzár: Za a) je správně a čím dál správnější. Jak Hebnarová, tak Sehnalová se ovšem jako stébla zřejmě drží jakési představy, že správně by mělo být za b). Takových zmatených idealistů je v každé straně víc, ne však tolik, aby převážili pragmatické sekretariáty, které jim trpělivě vysvětlují, že od někoho je proboha třeba sehnat peníze na volby a ten někdo za to přece bude něco chtít.
12. 03. 2012 20:22 | Korzár

Topkám: Nechci tu ohýbat paralely přes koleno, ale jedna mě v souvislosti s vámi zmíněnými "obchodními zájmy" napadla. Pokud se slovy Otce zakladatele velice nepletu, jiná v Kroměříži oblíbená dáma svého času vyhrála volby ČSSD, a přeskočila i lídra kandidátky. Ten byl ale nakonec přesto zvolen starostou. Prý jako lídr kandidátky na to měl právo. Možná si ale prostě jeho dnešní senátorský asistent Pavel Halas jen spočítal, že se mu s tímto "matadorem" bude snáze "komunikovat", než s nevyzpytatelnou lékařkou, která navíc občas trpí syndromy idealismu.. To už je pak opravdu na místě otázka, kdo teda ve městě vládne: byznys nebo volič?
12. 03. 2012 20:01 | otec zakladatel

Pokud se velice nepletu, pan Němec nikdy nebyl zvolen do Kroměřížského městského zastupitelstva, přestože je členem strany opravdu už dlouhá léta. Není to zajímavé? Němec tedy nemá žádnou praktickou zkušenost s komunální politikou. Nezdá se, že by to byl vhodný člověk na předsednickou funkci. Kromě toho v Kroměříži populární není, své straně by tedy moc nepomohl.
12. 03. 2012 19:43 | Sandokan

Zajímalo by mne, co má ten tzv. matador za sebou, jakými výsledky se může vykázat. Obávám se, že jen řečněním a jednou nepříliš úspěšnou účastí v jedné televizní znalostní soutěži.
12. 03. 2012 19:38 | topkám

Korzár: Možná paní Hebnarová v něčem tápe. Ale je taky možné, že v některých věcech dělá to, co by ji samotnou nenapadlo, ale co má nařízeno. Musí to hrát na víc stran, stejně jako Nečas. To je prostě problém ODS. Všude je plno kmotrů a mají čím dál větší moc. Ovládají strany. To se samozřejmě netýká jen ODS, ale u ní je to hodně silné.
12. 03. 2012 19:14 | Korzár

Podle mě exemplární příklad toho, jak si ODS pod sebou podřezává větev. Jakoby odnikud se v ní objeví dáma, která má narozdíl od většiny spolustraníků důvěru lidí a vůli hrát fér. Pravda v nejednom důležitém ohledu tápe. A vlastní strana, než aby se za ní semknula, jí místo toho začne v půlce mandátu okopávat kotníky a sledovat vlastní zájmy. Konzervativní hodnotu loajality ctí ODS zjevně jen v kauzách jako Drobil nebo Šimčík.
12. 03. 2012 18:36 | Petr Kominek

Nemůžu hodnotit politické schopnosti pana Němce a také si myslím, že je věcí ODS koho si "udělá" v Kroměříži předsedou, ostatně jeden puč v ODS již proběhl před volbami v roce 2006 a jak jeho vůdce a strůjce dopadl, víme velmi dobře. O práci pana Němce ve prospěch okresu a kraje vím pouze to, že je ředitelem, nebo něco takového, společnosti, která má na starosti průmyslovou zónu v Holešově a kromě jednoho zájemce tam ještě za celou dobu existence zóny (mimo jiné stála stovky milionů Kč) nikoho nedostal, což není zrovna dobrou vizitkou. Ale co bude ODS chtít, to si udělá, dle mého názoru by ale tato výměna ve vedení kroměřížské ODS v komunálních volbách právě ODS moc hlasů nepřinesla. Zdá se, že touha po politické moci dokáže hodně.
12. 03. 2012 17:56 | Pepa

Proboha jen ne pana Němce, ten člověk nemá absolutně žádnou sebereflexi, na kraji se vydával za inženýra a jeho vystupování a chování se s paní Hebnarovou nedá absolutně srovnat. A matadorem jistě je, ale ne v kroměřížské politice, tady nic nedokázal a nedokazuje.
11. 03. 2012 22:42 | Petr Pálka

Slovo matador označuje v prvé řadě zkušeného zápasníka s býky. Pokud se matador pohybuje v arénách přes dvacet roků, jistě nabyl zkušenosti, ale ztráta rychlosti reakcí je asi trochu znát.

Přihlášení do diskuze

nebo se můžete
Zaregistrovat »

Poslední komentáře

29. 01. 2016 - 17:30 | Petr Pálka
O vánocích v Kroměříži v době I. republiky
Stávající senátor za Kroměříž M. Malý v rozhovoru poněkud militaristickém zmiňuje Kroměříž: „…Zažil jsem jeden ...
01. 12. 2015 - 16:18 | Petr Pálka
O vánocích v Kroměříži v době I. republiky
Stalo se viz http://www.ado.cz/ Arcibiskupství převezme první domy z areálu kroměřížského zámku ...
30. 11. 2015 - 18:30 | Petr Pálka
O vánocích v Kroměříži v době I. republiky
kk, jsem si toho vědom, ale nechtěl jsem směšovat nebo zaměňovat původní Vánoce starých křesťanů ...
Jen malá poznámka: podle Pravidel českého pravopisu z roku 1993 se Vánoce píšou s velkým ...
17. 11. 2015 - 17:21 | Petr Pálka
Report ze zastupitelstva 5. 11. 2015
A dodatek. Z kroniky města Kroměříže za rok 2012, kapitolka politické strany atd:: "KDU-ČSL ...
17. 11. 2015 - 17:10 | Petr Pálka
Report ze zastupitelstva 5. 11. 2015
Ze stránek facebookových Hnutí Zvuk 2012 https://www.youtube.com/watch?... ...
08. 10. 2015 - 17:47 | Petr Gremlica
V Kroměříži se diskutovalo o uprchlické krizi
Ano jste tu správně - co se vám nezdá, že na uprchlíky nenadáváme? Účastníci diskutovali - ...
Je fajn vidět, že o uprchlících se dá bavit i kultivovaně. Jak uvedl někdo v ...
Neskutečný článek, jsem vůbec na Kroměřížanovi? Ale tak hlavně že si účastníci rozumněli, lidé s ...
Na jednání společnosti Magic Bus a občanského sdružení Hortus Moraviae lze vidět podobnosti: V případě ...
22. 09. 2015 - 17:07 | Petr Pálka
Report z VI. zastupitelstva z 16.4.
V roce 2005 vydalo město Kroměříž nákladem 2000 kusů životopis Ludvíka Svobody z pera jeho ...
TPLK: Tak s tím Solarisem jsem se seknul, zaměnil jsem trolejbus s autobusy. Zase tak ...